10% off from Screwpak France! SFN10

I posted last week about one of our newer members Tony Cox and his new business Screwpak, this week I’d like to give you an update. Tony has provided SFN members with a promotional code that we can all use to get discounts on his quality products (I’ve used them - so I can say that with authority).





This code is slightly different from the last one though, when you use it to purchase items from his site, we also get a percentage of sales too. But it doesn’t end there, you can give this code out to all of your friends who may be interested and they can benefit from his very competitive prices, which are already cheaper than my local supplier.





So, here’s what to do, hit the Twitter, Google + and Facebook buttons below and share this promotion with your friends. All they have do do is use the code SFN10 at the check-out point on Tony’s site and they’ll get 10% off.





Thanks!





James





J’ai posté la semaine dernière sur un de nos nouveau membres Tony Cox et son entreprise Screwpak, cette semaine j’aimerais vous donner une mise à jour. Tony a fourni aux membres de SFN un code promotionel que l’on peut utiliser pour obtenir des réductions sur ses produits de qualité (je les utilise - alors je peux l’affirmer).


Ce code est légèrement différent du précedent cependant, quand vous l’utiliser pour acquérir des articles depuis son site, nous obtenons aussi un pourcentage des ventes. Mais ce n’est pas tout, vous pouvez donner ce code à tous vos amis que cela interesse et ils peuvent bénéficier de ses prix très compétitifs, qui sont déjà moins chers que mon fournisseur local.


Alors voici comment faire, cliquer sur le logo Twitter, Google+ et Facebook ci-dessous et partager cette offre avec vos amis. Tout ce qu’ils doivent faire c’est indiquer le code SFN10


à la page de paiement sur le site de Tony et ils obtiendront 10% de réduction.








Merci!





James