GOING TO CALAIS soon?

MORNING☺Is anyone going up to Calais soon who has space for a small woodstove(wrapped up and clean) and 4x lengths of pipe? Its destined for the warehouse of the esthablished french charity Auberge des Migrants who will then take it to the Jungle for the womens and childrens centre Bus run by Liz Clegg.



My health is not currently good enough to cope with such a long drive.



I can go about 200k before needing to rest so can really only take it as far as Le mans/Orleans direction. I can equally go 200k south to meet up.



I am sure the volunteers working in there and especially the children who will be using it to stay warm in there and sleeping in the bus in an emergency will appreciate it very much.



Private message me or phone asap <3



please tag & share with your french contacts

Big thanks.



BONJOUR☺IL Y à quel q un qui vont jusqu’à Calais bientôt qui a l’espace pour un petit poêle à bois (enveloppé et propre) et les longueurs de 4x de chiminee?

Son destiné à l’entrepôt de l’organisme français Auberge des migrants qui seront ensuite prendre à la Jungle pour le centre du femmes et enfants “le bus” géré par Liz Clegg.



Ma santé est actuellement pas assez bon pour faire face à un tel long trajet.



Je peux aller sur 200k avant d’avoir besoin de se reposer alors peut vraiment seulement prendre aussi loin que Le Mans / direction Orléans. Je peux aussi aller 200k sud pour rencontrer.



Je suis sûr que les bénévoles qui travaillent là-bas et en particulier les enfants qui vont l’utiliser pour rester au chaud là-bas et dormir dans le bus en cas d’urgence apprécieront beaucoup.



Message privé ou par téléphone dès que possible <3



s’il vous plaît marquer et partager avec vos contacts français

Grand merci.